Subject: Registreerimata ja nõuetekohaselt märgistamata toode
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, "Riina Lahne" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 11:08:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Selle aasta kevadest on aktiivselt sotsiaalmeedia kanalites Euroopa suunal
turundatud Fextail https://www.flextail.com/products/tiny-repeller
sääsepeletaja laternat. Nüüd on Eestis asunud aktiivselt toodet müüma
toidupakk.ee veebipood. Ehkki Flextail veebilehel on märge:

,siis on toodet võimalik seal ostukorvi panna ja hinnad kuvatakse eurodes.

Tellisime toidupakk.ee st toimeaine matid, mille pildid lisame.
Registreeritud toimeainete nimekirjast me mainitud
Pralletriin/Meperflutriin segu ei leia ja samuti puudub tootel igasugune
nõuetekohane märgistus. Pakendil on Saksa ettevõtte kontaktid, kes
tõenäoliselt on toote Euroopasse importimise taga ja Toidupakk.ee
oletatavasti tellib nende käest.
https://toidupakk.ee/toode/saasetorjematid-saasepeletaja-flextail-seadmete
le/

Soovi korral toimetame toote Teile.

Parimat

Alari Ilves

Homeyard

5058690